thetillie

Razer Mus

Kategori: Tillie

Hade glömt, tycket att det var liiite svårare att spela.. (fick avbryta när jag kom vad för att berätta om det;))
Jag sitter här med en heeelt annan datormus än den jag har haft sen innan jul. Fick låna min pojkvänns då han köpt en ny riktigt gaming mus. Och nu har han installerat den här.. Jag vet inte rikrigt, den e snygg och lyser fräckt i blått vid knapparna och... Äh jag visar ist




Fräck! Men jag vet inte varför jag har svårt att spela med den, lixom fingrarna är lite för korta känns det som. Men jag ska nog lära mig. För den är ju snygg och ska han ha den här orkar inte jag hålla på att byta till min hela tiden. Så, så länge vi delar min dator så får väl jag köra hans mus. (hahahaaaaaaa.......)




(Satan vad jag uppdaterar idag. Har fått göra någor inställda så inte det rasar in typ 100 inlägg på mindre än två timmar^^ hehe)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: