thetillie

Stackars dammiga dator..

Kategori: Tillie

Jag sitter här vid datorn.. Började att damma av här inne och dammsuga igen, för min lägenhet är en rikrigt dammig en, jag städade i måndags sist och ja, det syns fan inte längre.. Så när jag gick run och fixade lite så dör min dator igen.. Den blir så sjukt överhettad, för att den suger in så jäkla mö damm. Jag tror att det är de, så jag öppnade upp den.. Och ja dammig va la bara förnamnet! blev allergisk bara att titta på den. :O


Så nu väntar jag och min dator på att Stefan ska komma hem så han kan hjälpa mig blåsa ur den eller vad man nu kna göra. För jag tänker inte lämna in den över en vecka för att få den utblåst.. NEVER! Inte rikrigt rätt tid att vara utan dator.

Jäjä Nu ska jag försöka få tiden att gå lite så ska städa på andra ställen och hoppas den klarar sig lite bättre nu när jag öppna ena sidan. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: