thetillie

Strömmen gick?!

Kategori: Tillie

OMG. Strömmen gick! Satan i helvete va rädd jag blevm stod där och plattade mitt hår och POFF så small det till lite här och var i lägenheten och blev kolsvart! Jävligt obehagligt när jag fortfarande är mörkrädd..
Typ när det är rikrigt blåsigt ute har jag en lampa antingen i köksfönstret eller i hallen som jag har har tänt (en liten som inte ger mycket ljus men till räckligt för att jag inte ska bli skraj varje gång det knakar i fönstrerna.. Haha Men säg inget till någon^^

Som tur va hade jag både ficklampa och en ny propp i skåpet bredvid där jag stod.

Men nu får jag skynda mig, ska ner på popquize med vännerna nu! Hoppas älsklingen mår bättre så han kan komma ner en sväng han oxå. Fast det tvivlar jag på när han mådde som han gjorde. Stackarn

Men nu ska jag ner och ha skoj med mina söta vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: