thetillie

Tillbaka blick på bilddagboken.se

Kategori: gammalt i arkivet

Men jisses! är det så himla konstigt att man ibland tycker att man har ganska tråkigt nu om man tänker på hur jävla roligt vi alltid hade för några år sen? Jag tycker inte de..
Man hade alltid något på G. Okej jag har inte världens roligasre period just nu heller. Har tappat lusten till det mesta som lockade så himla mycket i så sent som i sommras. Men jag skyller fortfarande på vädret. ^^

Måste visa er lite fina minnen! (dom flesta är från Sannas;))


Ska kanske varna er lite... Väldigt gamla bilder och ja, jag var mycket ljusare på den tiden. Haha














































Kommentarer

  • Sannis säger:

    Det e så jäkla roligt att titta tillbaka på de gamla bilderna man tog!! Jag skrattar så jäkla mycket! Är så synd att man inte har framme kameran mer nu

    2011-03-18 | 20:21:19
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: