thetillie

Yo! Jag sitter som vanligt och väntar på e...

Kategori: Tillie

img_3294 (MMS)

Yo! Jag sitter som vanligt och väntar på eductus. Nu är jag iofs typ 30 min för tidig. Men kändes onödigt att åka hem mellan jobbet och detta:)  så hur mår ni idag?  Jag mår rätt dåligt faktiskt, svårt att andas, ont i huvudet och det känns som feber, i hope not! Blev att jag åkte hem igår efter att ha legat i soffan i typ 5-6 timmar och kollat på tv och myst med Stefan och ätit godis. Tänkt stanna över natten oxå, men Stefan skulle träna innan jobbet vilket betyder att jag skulle behövt få upp typ kl 5.. Inte lockande så ja sussa hemma och fick sovit en timma längre;) idag blir det bara att ta det lugnt, hoppas att inte den här astman blir värre eller stannar. Helt slut efter att ha jobbat i knappt en timma:/ ha en bra dag så höres vi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: