thetillie

1 maj 2011

Kategori: Helgen

Hej allihopa!

Igår va det då Valborg och jag åkte iväg till Sanna för lite förfest.. Dock på vägen dit hände en olycka..
Dont drink and cycling.. Spilde ut min goda dricka. Som tur var så va det när jag inte ens hade kommit ner till mig, så svängde in till mig snabbt och bytte ut ina jeans shorts till ett par andra som jag fick cykla i till Sanna. Men jag köre hårtorken över dom en kort stund så dom skulle hinna torka tills festen vi skulle på.... Så sen satte jag mig på cyklen igen och cykla iväg... När jag kommit fram kollar jag ner i korgen.. Då har drickan vält och shortsen är blöta IGEN!!! och min skjorta också!! SKIT MED!

Men efter en stund i solen och några minuter med Sannas hårtork så var dom bara lite fuktiga där det var som mest tyg. Så som mellan benen och fickorna t.ex. Haha!

Men iaf vi körde lite på en nostalgi fylla. Satte oss i en park och tjötade lyssnade på musik. Sen drog vi till festen. Där vi träffade både Chirra, Stefan och Erik och några andra trevliga människor. Det blev krogen en stund.



Just nu sitter jag och kollar på "Klockan 8 hos Stjärnorna" och lyssnar på Stefan som sitter och spelar och pratar wow på engelska.. Mycket lustigt faktiskt. Och jag tror jag fattar en del faktiskt.

Men nu ska jag stänga till balkongdörren och hämta ett glas mjölk till. Mjölk e väldans gott och jag har snart druckit upp paketet, så får la bli att cykla och köpa ett nytt paket, och två chokladbollar då jag vet att min älskling är sugen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: