thetillie

10 maj 2011

Kategori: Jobben!

Tjenixen!

När jag var klar på Elektro Skandia för dagen och skulle svänga förbi hemma för att slänga in tvätten i torken innan jag skulle iväg till Eductus för att skriva på papper och sen handla lite, Så körde jag hem till Stefan haha. Det roliga va att jag parkera och gick ur bilen innan jag kom på att jag kört fel^^ Då börjar jag skratta as högt och riktigt knäckte mig.. Trött, jag? Neeeeeeej.... haha
Tror jag börja känna mig allt för hemma där nu! <3

Igår hängde jag med Malin nere i Kärringhålan. För er som inte vet vad det är så är det typ nakenbad för just kärringar ;) Om ni är i Varberg och vill sola lite mer avskilt, med eller utan badkläder så är det ett nice ställe. Gå bara från Fästingen på Strandpromenaden, så kommer det snabbt.
Kommer ni från Kurorten så får ni gå en bra bit. Sen drog vi hem till Malin och käkade lite.
Sen åkte jag hem till Stefan och där ligger han i sängen och har ett dåligt öga, fått en rispa i hinnan på ögat, Fy fasen, jag blev typ lite "jag-gör-allt-för-dig-och-gärna-lite-till-bara-du-slutar-att-se-ut-som-om-du-är-ledsen" Eftersom ögat rann hela tiden och det va helt rött. Johnny och Marcus va där och lastade på lite mer möbler till Kungsäter. Den blir bara tommare och tommare varje gång man kommer dit. Kommer bli asa nice, ska försöka begära ett sängbord till min sida med så jag kan lägga ner mina astama grejer i en låda:P och slippa väskan.. Kanske kan begära en klädlåda med;) hehe

Idag ska jag nog itne vara i solen faktiskt. fick lite mer färg igår och känner att förskylningen sitter i fortfarande och det blåser faktiskt fortfarande kallt. Har hela sommaren att ligga i solen så behöver inte stressa fasten jag väldigt gärna vill! :D
Börjar halv 6 i morgon.. Hoppas mobilen ringer och väcker mig i morgon för det gjorde den inte idag, jäkla tur att vi vaknade kl 6 iaf och tror inte S kom mer än några minuter sent.

Jaja nu ska jag fixa lite till här. (om jag inte kanske sticker ut till första vik och lägger mig en sväng.... Vi får se)

Ha en nice dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: