thetillie

2 maj 2011

Kategori: Tillie

God morgon solstrålar!

Hur är allr med er? Med mig är det typ skit.. Ont i nacken halsen och huvudet.. Känner för att ligga här hela dan. Hoppas inte älsklingen blir ledsen att komma hem och jag fortfaranade är här. Fast jag har lite ärenden jag måste fixa ida. så ska hem om en stund och byta kläder och skriva lite papper. Sen ska jag bara chilla hela dan, hade tänkt åkta med upp till Göteborg för att hjälpa syrran flytta till sin nya lägenhet, men varken hon eller carlos kommer la att älska mig om jag smittar dom med det jag har om det nu är smittsamt.

Härligt att vakna, kolla aftonbladet och få en riktigt härlig nyhet. bin Laden är död!
Härligt att dom äntligen fått död på den jäkla människan. Men samtidigt gillar jag inte att bli glad för att någon har dött. Men han var ingen bra människa alls. Han har skapat så stort lidande hos så mycket människor. Så jag förstår alla som känner lättnad och glädje vid det ögonblick dom får reda på att han är död.



Nu ska jag vila mig lite till innan jag cyklar till min lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: