thetillie

Antar att jag borde åka hem.. Jag betalar ...

Kategori: Tillie

imag0044 (MMS)

Antar att jag borde åka hem.. Jag betalar ju för stället, får väl vara för i veckan. Idag kändes.de bara så fel att jag inte åkte hem, men jag orka bara inte har mått skit hela dagen och bara legat i soffan och kollat på Beverly hills. Men jag gillar att vara här, vill kalla detta hem, haha men det kommer dröja, om jsh någonsin kommer att göra de. Men nu ska jag inte tänka så jäkla mycket på de, det är som det är och det funkar bra. Jag ska jobba hela veckan från i morgon, förutom på lördag. I morgon ska jag hänga med snyggingarna Sanna och Malin! Länge sen jag träffa Sanna och Malin har jag skjutit upp hela helgen. Och nu borde jag kanske gå upp och hålla älsklingen sällskap när han fixar mat. Vi hörs nog mer i morgon när jag är tillbaks vid min dator..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: