thetillie

Det blir en sommar på Stads hotellet! ;D

Kategori: Helgen

Japp. På Stads Hotellet och Elektro Skandia kommer jag hänga på i sommar! 

Men nu tänker jag inte ägna detta inlägg till jobb, utan nu tänker jag visa er lite bilder från min älsklings Disney när jag va liten, den har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta!

Lilla sjöjungfrun; Ariel!

Bilderna är från favorit scener  i filmer, ni får gäran säga att jag är hopplös och att det är löjligt att jag fortfarande tror att jag har hittat den ända för mig. Jag tror att vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar, att vi en dag kommer att gifta oss på en strand på en paradis ö med skölpaddor, tropiska fåglar och våra allra närmsta vänner med oss, självklart är det i solnedgången och sen har vi en brakfest på stranden med stor eld god mat med alla möjliga exotiska frukter!







Denna bilden har jag alltid varit galen i och där; i kanske 5 års ålder viste jag att min riktigt hårfärg inte va brunt, det va rött! precis som hennes, och jag skulle ha en sån svepande lugg. Nu nästan 20 år senare har jag haft många hår färger, men aldrig riktigt rött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: