thetillie

even when Im flat broke You make me feel like a million bucks

Kategori: Tillie

Igår blev det tidigt i säng, och nä jag var la inte super trött direkt. Men fjantig som jag är ville jag inte sitta uppe själv och kolla på tv. eller ännu värre, inte i det andra rummet å spela. Riktigt så hemma känner jag mig inte där än^^ Så iaf, när Stefan laggt sig och Big Brother nästan va slut så hoppade jag i säng och satte mig precis bredvid han. Och all energi tog över och jag gjorde allt för att få uppmärksamhet. Allt från att typ hoppa i sängen till att kolla på han riktigt riktigt nära^^ haha Till slut tröttna jag å la mig under täcket och pratade på ist, faste han antagligen inte lyssna en halv sekund^^ Sen somna jag av ren utråkighet!

Va glada att ni slipper umgås med mig så mycket som min stackars älskling får! Han får stå ut med mycket^^

Typ som ursäkter för att sova där. min säng är full av grejer, jag har tråkigt, vill inte vara själv. Grejen är att jag helt enklet älskar att sova bredvid han. Att veta att han ligger max en armlängd ifrån mig. Är jag beroende? Ja! Helt underbart beroende, samtidigt har jag noll problem att sova hemma om jag nu skulle vara tvungen att göra de någon gång.Har ju en hel hög med kuddar jag kan lägga så jag inte ramlar ut sängen;)


Nu måste jag fixa käk, sen två möten. Hålla alla tummar ni har och önska mig lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: