thetillie

French Bulldog<3

Kategori: CRAVINGS

Jag kan inte låta bli att titta på den underbara hund! Fan jag älskar dom! Vill bara springa fram och kidnappa dom varje gång jag ser en! Och nu vill jag verkligen ha en!! Den får mer än gärna ta min säng, Den får även ta min plats i den stora sängen, jag ligger gärna och knör med den^^

Och nu har jag gått så långt att jag sitter och kollar runt efter dom..:O Omg Jag hoppas innerligt att jag inte kommer ha råd att köpa en sån underbar söting på minst 2 år... omhg.. Jag längtar! Jag har sparat i flera år, men det har alltid kommit något skit i vägen, som att vara arbetslös i två år, flytta till egen lägenhet, datorer mobiler, räkningar och annan skit man måste ha för att kunna överleva.. Lika bra det kanske att ha hund är både krävande och dyrt.
Men jag ser mig med en hund, när vi kommer "bilda en liten egen familj" i framtiden, inga barn. Jag ser bara en Fransk Bulldog, Stefan och jag. Zero Kids.. BIG NOO NOO NO! Haha




Min vovve kommer heta Fränk von mitt efternamn, kanske Stefans om han vill vara med i min framtid. ^^
Och jag tänkte, nu när jag snart fyller år och det är lixom på midsommar AFTON! och jag blir lixom vuxnare.. Så kan alla mina fina vänner som älskar mig lägga ihop till en? Taaack! jag älskar er! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: