thetillie

Hemma igen

Kategori: Tillie

Nu är jag hemma hos mig igen. Undra om jag kommer sova här i natt eller om jag senare ikväll inser att jag inte vill sova här och går upp till älsklingen och frågar om jag får sova där (haha han kan ju inte säga nej när jag gått upp dit sent på kvällen lixom;))
Så där lite go känsla att sova hos han. Sover rätt gött, skulle haft en kudde till bara.. På morgonen säger jag ibland hejdå om jag är helt vaken när han går till jobbet. Kollar på Big Brother äter frukost. Fixar i ording lite, typ disken och ibland sängen när jag orkar. Så jäkla bökigt att bädda en dubbel säng som står in till väggen. (så idag fixade jag bara till täckena. hihi) drar upp å släpper in solen... Ehm ljus iaf. Sen brukar jag  dra hem, till jobbet eller kolla på 90210 och drar hem sen.
Så nu är jag iaf hemma. Och idag ska jag tvätta.. Massor med tvätt fasten det knapt va 5 dagar sen jag tvättade sist. Ska fortsätta rensa. och ska städa. Det är vdäligt dammigt här nu. Inte så himla stökigt eftersom jag typ aldrig är här ändå, och när jag är det sitter jag mest vid datorn ändå.

Så det är vad jag ska hitta på idag.

Vad ska ni hitte på?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: