thetillie

I need to find peace, anywhere in me

Kategori: CRAVINGS

Två sömnlösa nätter, två skit dagar på jobbet och ett jävla brev om läkarbesök.. Är så trött att jag inte riktigt vet vad jag gör. Har precis stirrat på skärmen i typ 10 minuter och va helt borta. Så byttes låt till något lite rockigare och jag rycktes till. vågar inte gå och lägga mig heller, då blir det en tredje sömnlös natt..

Satan oxå, nu glömde jag köpa en blomma. Får göra de sen när jag åker med mamma till mormor. Stefan pappa fyller år idag så vi ska dit senare, och jag hoppas på tårta! Får hoppas jag inte somnar när vi är där. och isf får ingen väcka mig. Behöver lite sömn för att orka med imorgon och resten av veckan. Lite gött, har tränings värk i ben armar och rygg. Härligt. Bara det blir lite bättre väder så ska jag börja cykla ner, tänker inte cykla i deta vädret, får astma jag bara tänker på de.

Nu ska jag försöka muntra upp mig själv med att se ett avsnitt av glee, sen ska jag hoppa in i min dusch... lol borde bada när jag ändå är här.



Måste tipsa om den här bloggen, Antar att den är finsk. Så nu skäms jag för att jag känner mig så jävla nere och inte alls happy
..

reasons2behappy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: