thetillie

Im back "home", but not for long i hope

Kategori: Tillie

Tjena.

Ni förstår inte hur jävla svårt det va att gå upp ur sängen i morse, vaknade runt 5 då Stefan SKULLE gått upp för att hinna i tid till jobbet. Vaknade igen 6.18, han låg fortfarande och sov. "Stefan!! ska du inte jobba idag?" Så där fort har jag nog aldrig sett han komma upp ur sängen. Jag somnade om några gånger. Satte mig i soffan och läste en timma kanske. Sen var det bara att packa mina saker och dra hem. Oh ack va svårt och jobbigt det va att packa ner grejer, Haha och vi har inte gjort slut elle något alls. Haha bara betalar man för en jävla lägenhet borde man la utnyttja de lite... Fast jag hade gärna hoppat att utnyttja den. Men det är som det är och man får leva med de. Inga problem att vara här igentligen, bara att jag hatar att sova här. Känner mig inte trygg för 5 öre här på kvällarna eller nätterna, Sover så fruktansvärt dåligt. Men får skylla mig själv som har vant mig vid att sova där.



Idag ska jag nog ta och damma av och byta sängekläder här, något jag vet behövs hemma.. hos Stefan oxå.
Sen kanske jag åker till Malin så jag slipper sitta hemma och tänka en massa dummt^^
Det första jag gör när jag kommer hem är att klicka hem ett par shorts från HM.. Som tur är har jag typ ingen direkt mat här eller massa gott så jag kommer inte sitta och äta en massa heller. Vilket har varit typ det bästa med att vara hemma.. hos Stefan, Jag är inte alls lika sugen på att äta något eller ens sugen på att sitta vid datorn som jag är när jag här.

Nä fy Tillie, så jävla dumt du är nu. Löjligt!

Ha en super dag nu allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: