thetillie

Lite att se framemot^^

Kategori: CRAVINGS

Tog och fika/käka med min älskling Malin idag. Nu är det inte så där att jag kan säga härligt att träffa en tjej, utan härligt att träffa en av mina favorit tjejer! Jobbar ju enbart med tjejer med undantag från diskarna och några kokar.
Så iaf, vi snackade och babla på så tillslut på Ströget bestämde vi oss för att på onsdag ska vi hälsa på mitt jobb (är ledig) och käka frukost. Så vi ska hälsa på Carro!! :D
Sen blir det kanske lite popquiz på kvällen. Sen bio en kväll med. Tror vi. Haha Allt beror ju på den lille bebisen som ligger där inne och är klar! :O haha vi snackade om det, jag är så van att hon är gravid, men jag har lixom inte riktigt fattat att hon ska ha en lite bebis! Och nu är den lixom "klar" Så som den ser ut just nu, kommer den lixom se ut när den kommer ut!  Helt stört!

Håller på att kollar på Big Brother. Sen blir det kanske lite Beverli Hills. Sen sängen, Vill bara somna så jag kan jobba så jag kanske får träffa Stefan igen. Känns hemskt att redan längta tillbaks, Men finns inget bättre ställe att vara på när man mår konstigt.
Aja. Tänk positivt... ehm.. humm Jag kom på att min dator suger? plus att jag popa popcorn. =)

Ni får sova gott sen!




Hade jag bara fått ha nagellack på jobbet hade jag fixa denna design!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: