thetillie

Midsommar i Barcelona?

Kategori: CRAVINGS

Fy fasen va kul det hade varit att boka två hotellnätter och ringa Älsklingen ikväll och säga; Vi kommer vara i Barcelona över midsommar. Just so you know;)
Vet inte varför jag så gärna vill åka iväg över min födelsedag och midsommar i år. Får bara känsslan  att det kommer bli lite små splittrad. Jag fyller 23 år på midsommarafton och några av mina närmsta viktigaste vänner ska på olika grejer redan. Och sitta hemma på kvällen lockar inte det minsta, kan nästan säg att mina föräldrar kommer och sjunger kl 6 på morgonen igen för att dom ska iväg och götta sig i någon stad. (99% säker på att det är Helsingborg-Helsingör;))

Så varför inte packa bikinin, en sommarklänning, solkräm, passet och mina sandaleoch älsklingen och dra utomlands? Barcelona lockar! Har sett bilder från Fridas lyx tid där, kanske kan jag fjäska till räckligt mycket i helgen så Carlos säger, är jag ringer mormor och morfar å säger att dom får två gäster över den helgen, Ni kan ta lägenheten vi lånade och få vakter och allt som ingår;)


Stora dagdrömmar jag har nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: