thetillie

Sovit och sovit och varit och hämtat en räkning..

Kategori: Foton

Jag somna tidigt igår. Var av någon anledning på skit humör och tyckte synd om Stefan så la mig redan vid 8. Somnadeoch vaknade till när han kom och la sigrunt 11 tror jag. Somnade om igen efter en stund och vaknade halv 7. Han låg fortfarande kvar och två sekunder senare va han på väg till jobbet.. Ännu en gång hans klocka inte ringt och väckt? humm..
Jag lyckades aldrig somna om, så la mig i soffan för att kolla på BB. jisses..

Har haft ont i huvudet ända sen jag vaknade. Men tänkte att det säkert går över om jag bara kommer ut, så tog mig en promenad i skogen här på baksidan, sen åkte jag ut til pappa för att hämta en räkning. Fick bytt bil, åkte tillbaks hit och nu ligger jag här i sängen igen, huvudet dunkar och det känns som om en migrän är på väg. Får hoppas att det hjälper att sova bort den. Ska till läkaren sen och slipper helst huvudvärk då.

Sen ska jag ju till Sanna å mysa lite ikväll innan hon drar iväg till den stora stora STORA staden och hälsar på sin "lille"bror!

Jaja nu får jag stänga ner här. ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: