thetillie

Vissa förändras aldrig

Kategori: Tillie

Jag tycker själv att jag har ändrats väldigt mycket sedan jag i högstadiet. Till en bättre person på alla möjliga sätt, från att ha en egen åsik och stå för den till att våga gå emot "trender" som att bara äga Lee jeans eller bara umgås med dom "coola" personerna. Sen självklart finns vissa saker kvar, det som gör mig till mig, omtänksamheten, eller att ofta sätta andra i första hand, något jag jag gillar att göra, men ibland blir det för mycket.
Jag jobbar även på att bli mer "egoist" att först tänka på vad jag vill, hur jag mår och vad som är bra för mig.
Jag har egna åsikter, jag står för dom, men jag kan även lyssna och ända uppfattning om saker, (vilket jag hade oerhört svårt för i gymnasietiden)


Skit samma^^ Det var inte alls om mig jag tänkte skriva om,
Utan idag, på jobbet såg jag en gamalklasskompis. Vi var ganska goda vänner i grundskolan, kanske aldrig ska säga bästisar men hon va en väldigt trevlig tjej, själv tyckte jag dock alltid lite synd om henne, just för att hon va så snäll och väldigt omtänksamm så utnytjade väldigt många henne, både vänner och killar. Och i 9an , kanske inte ska säga hoppade mellan olika killar, utan mer blev kär, killarna var aldrig seriösa.
Efter vi börjat i gymnasiet tappade jag kontakten med alla mina gamla klasskompiar (tacka *** för de!!) men man hörde och såg ju ändå vad som hände vissa, och just denna tjejen hörde jag träffade bara dessa dumma oseriösa killar, som hon självklart blev kär i och det sket sig.
Så idag, typ 6 år sedan jag senast ens såg eller hörde något från henne så, så ser jag henne med en av stans oseriöstaste player killar.^^
Jag fick höra av jobbar kompisarna att killen, som oxå jobbar där, hade både en och två tjejer på g samtidigt, och då denna tjejen. Fick även höra att dom hadet något på g några gånger men det hade aldrig blivit något seriöst.
Nu vet jag iofs inte alls vad det va för typ av relation. Men jag tänkte verkligen att man i vissa lägen aldrig lär sig, eller ändras. Hur ofta det än händer så lär man sig aldrig av sina misstag..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: