thetillie

En burgare på Harrys?

Kategori: Helgen

Nu ska jag och Stefan snart iväg på en fredags dejt. ^^ Vi ska bara ut å käka på Harry. Ja om vi får ett bord, annars blir det någon annanstans. Sen om vi hinner ska vi gå och kolla på Immortals. Jag hoppas verkligen att vi ska hinna, vill väldigt gärna se den, den är i 3D oxå. Annars får jag bara vänta tills den går att se hemma.




Så ikväll tänker jg vara lite fin med kjol, men det är så mörkt här och jag har inte min riktigt kamera här utan den ligger i min lägenhet.. Så ni får inte se något kort på den idag:P Men ni kan få se hur söt jag är^^ Och mitt nya halsband jag köpte idag för 50 kr, i smyckes affären nere i gallerian i Varberg. Minns aldrig vad den heter, men dom har alltid massa kampnjer som alla örhängen 25 kr och alla halsband 50kr så idag hittade jag ett halsband jag blev kär i, En påfågel i gamelguld och lite fina stenar. Men som sagt inte värsta bra bilderna då det är cam bilder;)





Ha en underbar fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: