thetillie

Jul på Lisseberg

Kategori: Helgen

Jag har ju inte laggt upp några bilder från när jag var med familjen på Lisseberg förra veckan. Men det är för att jag bara fick mobilbilder, och inte så många som va bra. Men det va så fint. Jag saknade dock snön som va förra året på öppningen. Jag köpte två fina grejer, eller 3 blir det ju. Sen en massa gott, som brända mandlar till min fina här hemma, fudge, varmshoklad med Konjak grädde. Men här får ni se mina två (tre) fina grejer jag köpte.


Sovrummet behövde lite fint och mysigt.
Eftersom jag är svag för lila så är det färgen som kommer ta störst plats där inne.
(även om jag inte bor här än, så har jag ändå fått lova att ha de den gången vi bor ihop)



En kylskåps magnet med ugglor och rävar! (älskar ugglor!! ^^)

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Svar. Okej var du nöjd?

    Jag så den idag :) Tyckte den va super!

    Jag var på ett Klädhus m.m. ;)

    Kram

    2011-11-25 | 23:46:34
    Bloggadress: http://erne.blogg.se/

Kommentera inlägget här: