thetillie

TEEEEEEEEEEEEEEELL MEEE WHYY!!!!!

Kategori: Helgen

I lördags.. Halloween festen hos Carro och Danny! Vart ska jag börja? För det första kunde jag inte sluta älska mina vingar. Jsg frös som en galning när vi åkte dit då jag inte kunde ha på mig jacka pga dom^^
Vi lärde oss massor med nya fylle spel! (ÄÄÄNTLIGEN) Av Carros vän Elin från storstan gbg;) Malin och jag satt å kollade på gamla musik videos och skämdes över att man tyckt BSB va snygga. Det va en grym kväll helt enkelt! ett tappert försök i att dansa med till Thriller.

Det blev inte allt för sent heller då min snygge Rambo inte måde så bra, hade inget med fyllan å göra då han körde de rätt lungt. Men han sov fram till 12 och då kom han ut ur sovrummet tittade på mig och sa Thai mat, NU! han ringde å beställde och jag åkte å hämta, och va gott det var! :D Och jag ska äta de till lunch med! Yeaah! Jaa det va väl det som hände igår, Ja förutom att jag va och handlade på Hajen tillsammans med alla gamlingarna så hängde jag mäst i soffan med ostbågar och film. Och för mig blev det tidigt i säng typ 8^^





Dessa grymma biler e det Carro som tagit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: