thetillie

Är det bara jag som går med nya skor inne hela dagen/kvällen?

Kategori: CRAVINGS

I helgen hade jag o min pöjk en myshelg. Började lördagen med att vakna alldelse för tidigt men jag kunde inte somna om så jag satte mig och höll Stefan sällskap när han spelade sitt dark något spel som han denna veckan varit heeelt besatt av:P Efter ett par timmar så bestämmde vi oss för att han skulle ha en nya jacka helt ett par nya skor (mer jag som ville shoppa men när pengarna inte existerar så kan man ju hänga med å hålla påsarna och bli lycklig och låtsas att det är en själv som har shoppat, utan att ha spenderat några pengar! :D)
SÅ det blev både skor och jeans och jacka. och han bjöd mig på lunch oxå! (Är han inte helt toppen? nämnde jag att jag fick helt underbart fina blommor i fredags för att jag varit så duktig? <3)

Så när vi väl kom tillbaks till hans ställe, då vi hade svängt förbi mig för att jag skulle få duscha och ha en hårtork till hands, så satte han in skorna i skåpet och gick och satte sig vid datorn...
Jag blev lite förvånad över att han inte satte på sig dom nya skorna för att testa dom igen och igen och igen och IGEN(!!!) och fråga varför han inte satte på sig skorna!!?
Då visar det sig att alla faktiskt inte kastar av sig skorna och jackan det första dom gör när dom kommer hem för att sätta på sig dom nya skorna och går runt med dom inne hela dagen/kvällen för att verkligen känna efter att dom är helt sjuuukt snygga och väldigt bekväma att gå i...
Är det bara jag som går runt i nya skor inne länge?




Resten av helgen va bara fin, hade en eller två timmar då jag va så himla arg att jag vill kasta min mobil i marken och stå och hoppa och sparka på den.. Men det är en helt annan historia.

Malin och Melissa kom hit en stund på lördagen innan vi åkte iväg till Sanna för å tjej kväll med henne och Elin. Söndagen bestod av hotellfrukost och tidigt middags shopping och en härlig söndags promenad. Sen satt jag bara här och kollade på Gilmor Girls och spelade WoW när Stefan hängde med Halling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: