thetillie

Bra helg!

Kategori: Helgen

Har haft två kanon bra dagar på jobbet. Och igår hade jag Sanna, Stefan och Erik en spel kväll med det gamla härliga spelet Labyrinten (eller något sånt) och sen Sannas nya "Hysteriskt roligt" (eller va det bara hysteriskt?)
Och ja det va hysteriskt roligt! Haha Och Stefan satt å skröt lite om hur grym jag e på att måla naglarna. Inte bara en färg utan kör lite prickar å ränder å shit;D Haha Att det kunde göra mig så glad! ^^


Senaste naglarna, skulle gjort ränder på  alla, men jag tappade tålamodet efter första naglen som tog 20 minuter^^ Haha

Det blev dock lite väl sent i säng. Men jag va pigg iaf. Nu ska jag när som helst åka ner till stan igen då jag råkade säga till Malin att jag slutade 12.45, fasten jag sluta 11.45:P Vi ska nog fika. Om vi hittar något som är öppet då:P haha

Sen ska jag kolla på hårfärg och kanske kasta i något skoj.Hade varit kul å testa något åt det röda hållet, fast fortfarande ha brunt och mörkt:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: