thetillie

Bra start på helgen!!

Kategori: CRAVINGS

Hade en riktigt trevlig och avslappnande stund på Asia Spa igår med Stefan. Och det va så lungt å skönt med väldigt lite folk. Det finns inte super mycket att säga om det utan bara så glad att man kan gå upp där gratis!
Och i morse va jag fortfarande så där super avslappnad att jag försov mig lite till "Carro-dag" (=jag va med Carro på jobbet och fick lära mig lite mer grejer!)

Så har haft två super bra dagar, med en super glad chef, en spa kväll men min He-Man och en super dag med awesome Carro, och nu väntar en mykväll med Stefan. En helg med jobb och imorgon spelkväll hos sanna! Tror till och med jag ska ta och köra på en "hemma-spa" timme hemma hos mig i morgon efter jobbet, men ansiktsmask och hår inpackning;)





(igentligen ska mobilen vara av.. Men jag kunde inte låta bli att ta kort,
det var ju ändå ingen annan där än vi två för stunden)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: