thetillie

egen helg

Kategori: Helgen

Ja då va min älskling iväg på lan. Och efter att ha haft en bajs dag så va det trevlig att få hänga på att äta med killarna, fast dom hängde typ på mig, fast jag tog inte med mig pizzan hem utan käka den där:P Så får la se om han kommer hem å sover något under helgen. Jag jobbar iaf (äntligen) i helgen.

Haha igår så vart jag så himla uttråkad, så jag pallra mig ner till bussen och åkte ut till Ringhals lagom tills S slutade. Och när han kom ut (helt ovetande att jag va där) så fick jag det där super pirret i kroppen som när man va så där äkligt nykär och man vart lite små nervös när man skulle träffas. Det är så härligt att jag fortfarande får de!! Det måste ju betyda att det är äkta eller hur;)  Iaf, som jag skrev på min facebook idag så äger min kille alla andras killar idag! (och alla andra dagar med^^) Han är helt enkelt bäst! Och även om jag inet direkt "saknar" han nu så kommer sängen verkligen vara stor när jag ska sova sen:P Älskar dig S!!

Men nu ska ajg titta på en film å äta Cheez Doodles och dricka Coca Cola till jag spyr för jag har ingen som hindrar mig ikväll^^ haha

Här får ni en söt låt för att ni är så söta och fina människor!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: