thetillie

En trip i Stefans skog!

Kategori: Helgen

Om någon av er trodde skag skulle skriva något snusk nu så trodde ni heeeeelt rätt!!!:D haha nää skoja!

Efter en morgon som startade med en halv pizza till frukost och lite godis på det.. sen någon timmas spelning så bestämde vi oss för att lyffta våra söta rumpor och åka iväg till en skog och leta svamp!!
Eftersom jag inte känner till skogarna här om kring super bra så blev det en trip till Åskloster där Stefan bodde som liten. Och efter att ha klättrat krypit och ramlat på min lilla bak och fått mina lila skor bruna så hade vi gått runt i skogen och jag fått se huset han hade bott i och vart han lekt krig och även vart han gömt sin skatt!
Jag har även sett motorvägen bakom stängslet!

Jag gillar när andra berättar om ställen där dom vuxit upp eller varit på mycket. Så att få hänga med och gå runt där han faktiskt lekt i många år va riktigt häftigt, även om jag har svårt att se hur det såg ut då. Jag ser dock han springa runt där ( har la kollat skolkatalogerna måånga gånger så vet hur han såg ut som liten;))
Förutom att fått biljoner bett och kryp på oss hittade vi även platsen där vi ska bygga vårat framtida hus, dock hoppas jag att vi kan fixa så att vi kan få en lättare väg dit^^

nu ska jag fortsätta äta mina cheez ballz. Tar lagom lång tid att skriva med en hand^^

Kommentarer

  • Haidi Jakobsson säger:

    SVAR: här är det också relativt varmt, men man märker att hösten kmr :D

    2011-10-03 | 00:22:40
    Bloggadress: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här: