thetillie

Första träningspasset på ett bra tag^^

Kategori: Tillie

Så där, då har jag varit där. Friskis och Svettis.. Och svettis blev jag allt. haha. Tillsammans med nästan hela familjen. Haha. Mamma pappa och Stefan. Jobbigaste är nog att jag faktiskt blev hungrig så här sent på kvällen^^ Nu väntar jag bara på att Malin med ska börja så kommer detta bli bara skoj! Måste fixa något jag kan ha musiken i bara. funkar inte att ha mobilen i handen när man tränar ju:P

Jäjä jobba idag. och sen så han jag inte med så mycket mer, lagade mat och vek tvätt.
Imorgon ska jag iväg på den där jobbgaranti-ungdomsskiten.. Där har jag verkligen ingeting att hämta. Det är verkligen en meningslös grej. Det ger iaf inte mig någonting förutom en spark i röven så jag försöker ta mig där ifrån..  Jaja Några timmar ska jag nog kunna stå ut. På torsdag jobbar jag ju iaf och på fredag håller jag tummarna för jobb igen:)

Nuu ska jag spela lite sen börja kolla på andra Star Wars!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: