thetillie

Innan det blev så himla svårt allting!!

Kategori: gammalt i arkivet



På den tiden då man drog ihop vännerna med så mycket dricka vi orkade bära ett ciggpaket eller två och drack tills man var tvungen att ta den första bästa snyggingen till hjälp för att kunna ta sig hem.. På den tiden man gav folk fingret och tyckte man va riktigt jävla bad as. På den tiden min skinjacka va en del av mig och min kameras batteri tog slut VARJE kväll och man dagen efter "mådde som man förtjänade" och jag aldrig tyckte jag förtjände att må dåligt eftersom jag hade haft så jävla roligt! Den tiden jag saknar otroligt mycket! Men samtidigt ensett att man faktiskt vuxit upp och att det är jävligt gött å bara dra ihop vännerna och hitta på annat skoj.

Kommentarer

  • LORISSA LOVEBOMB säger:

    jag minns tiden.. med kärlek. Men jag gillar det inte, inte längre. Det är roligare att festa med måtta :)



    sv: men eller hur, man kan inte vara en stel och duktig och sockertömd jämt och ständigt ;)

    2011-10-17 | 23:18:58
    Bloggadress: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här: