thetillie

Julklapp och Julmarknad?

Kategori: CRAVINGS

Är jag lite tidigt ute kanske? Men om man ska kunna boka vissa saker så är det bra å vara ute lite för tidigt eftersom det blir bokat å sen får man inte plats :P

Så om det nu (troligen) inte blir så att vi åker till Tyskland för julmarknaden (som jag väääääldigt väldigt väldigt gärna vill) så kom jag på en lysande idee att köra på Jul på liseberg (som vi ändå hade åkt på) och övernatta på Arken, eftersom mitt jobb är awsome och ger oss som jobbar där grymma rabatter, så är det sjuuukt billigt för mig och en polare eller två att övernatta på Best Western hotell;)
Såå Där kanske vi har en lösning.

Sen tror jag att jag har kommit på den bra Julklapp till Stefan, som jag tror han faktiskt skulle uppskatta. Och såååå mycket pengar är det inte igentligen. Har ändå inte råd å köpa han en ny data skärm. Sen får han inte bli bortskämd så han tror att så fort han önskar sig någon datapryl så kommer jag köpa de i present till han:P Det funkar inte! :D Fast grejen är att jag vill ha de själv. Vem till inte lixom? Men nu får jag sluta skriva om de annars kommer jag skriva vad de e och eftersom du läser här ibland så förstör det ju överraskningen!! Haha <3

Ha en great DAY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: