thetillie

Kanelbullar!

Kategori: Tillie

Efter att ha varit på båda jobbet och är enormt besviknen på ena stället då man är lovad tider men inte får några.. Gör mig oerhört ledsen. Jag har pratat med han så många gånger om att det inte funkar att jobba kvar där om det ska fortsätta med dessa få timmar i månaden, jag bor ju själv och i egen lägenhet. Hade jag bott hemma hade jag klarat mig med med den nästan inte existerande lön så går det inte. Jag sparar pengar i månader för att ha rådd att göra något så lyxigt som att klippa mig hos en frisör!

Jaja jag ska inte klaga idag! Eller en grej till innan det är slut! FAAAAAASEN VAD MIN VAD KLIAR!!!!!! AHHHHHH DEt gör ont som attan och igårkväll/natt låg jag nästan å grät när jag kliade för att det gjorde både ont och va skönt^^Pluss att Stefan SOMNAR! när jag ligger och berättar en jätte skoj grej.. Och jag märker det inte fören jag har legat och skrattat där i mörkret själv en bra stund.. då blir det så där pinsamt..
"HAHAHAHAHAHAHA Så dog vi direkt när jag och han hade kommit in i instansen igen. HAHAHA så blev en jäääätte sur för att vi dog, men det va ju hans fel för att han faila! HAHAH!!! HA HaHAhaa..... ? STEFAN?! DU SOMNA juuuu!! Det va ju roligt!!!!(!!!) :'(((((("


Sen somnade jag med men vaknade vid 3 efter att ha drömt en mardrömt. Sen hade jag tydligen legat å gnytt när han hade gott upp^^ haha

Men nu ska ag börja med mina goooda bullar!  :O ATTANS!!! Jag tror jag glömde köpa pärlsocker!!!! :O OHHH NOOOO!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: