thetillie

Knock them down!

Kategori: Helgen

Har ni något ni vill gömma från andra? Något ni håller hemligt och låser in och helst skulle vilja slänga nycklen i det djupaste havet? Ni lever som om det aldrig har hänt och nämner det inte för någon? Ni kanske till och med glömmer av att ni ha den hemligheten tills den står där framför dig eller något helt enkelt frågar..
Jag tror alla har en mer eller mindre..


Jag har en, eller man kanske inte ska kalla det hemlighet, bara en grej, en händelse. För hemligt är det väl inte. Bara något jag i många år har gömt och tryckt undan så gott det går och jag har till och med glömt..
Men i morse kom den fram till ytan igen. Och satan va ont det gjorde. Det är så himla svårt och jobbigt att minnas det. Nu när det kom upp till ytan igen kan jag inte sluta tänka på det. Jag gillar inte att säga att jag har hatar någon, för det är ett så oerhört starkt ord, men det finns ett antal människo från den tiden som gjorde mitt liv till ett jävla helvete och ja, jag hatar dom fortfarande. Dom tryckte ner mig till botten och gjorde det inte lätt att komma tillbaks till mitt riktigt jag, jag är ärligt talat inte där än.

Jag har samtidigt blivit starkare. Jag vet vart gränsen går och står på mig. Men mina skyddsmurar är högre än någonsin och dom är inte direkt enkla att ta sig igenom. Sen är det bara speciellt fina människor som kommer in oxå. Man kan ju inte ta vilken skit som helst lixom, måste vara dom bästa av dom bästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: