thetillie

Suddenly hit you and then you realize It's out of your hands

Kategori: Helgen

Då har jag köpt mig en jacka! Jacka som blev nästan 200 kr billigare än den skulle vara;) ÄLskar rabatter och att få 100 kr på nellys för att man köper "tjejnödvändigheter" :D Ibland(!!!!!) e det bra att vara tjej^^  Varför kan man inte får presentkort på Nellys oftare? Jag är ofta dum och klickar in för att se om jag hittar något jag vill ha... Och det gör jag ju varje gång!!!

Just nu sitter jag/vi och väntar på Erik. Vi kör lite film kväll här. Och i väntan sitter jag och sjunger till alla power balader jag kan och hittar^^ Eller ja, kan å kan. haha vissa ord kan man ju alltid;)


Och denna nedrans dimma då? Tror ju att det springer (svävar?) omkring spöken hela tiden och över allt nu ju! :O

"Ooh you're the best
Better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met!!!!!!!!!!!"

För i nästan alla skräckfilmer som är bra finns det dimma.. och i dimman finns det spöken! Så Varbergare!!! SE UPP!!! HÅLL ER INNE OCH GÅ INTE IN I MÖRKA RUMM/HUS/TOALETTER UTAN ATT TÄNDA LAMPAN FÖÖÖÖRST!!!










Avslutar med att sjunga:

"But I know that I'll get through this
'Cause I know that I am strong
I don't need you anymore
Oh I don't need you anymore I don't need you anymore
No I don't need you anymore
"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: