thetillie

Det gör ont

Kategori: Tillie

Jaha då sitter man här. Ont i huvud öron rygg och hjärta. Jävla förskyldning som inte vill ge med sig och hosta som blir både bättre och sämre för varje dag. Men mina öron.. Dom susar och gör sig verkligen till känna. Mitt huvud ligger inte många sekunder bakom.. Så för att bota detta plus för att förhoppningsvist somna ikväll så tar jag till min goda vänn ASTI. Oh vad jag har saknat han. Kanske får vi sällskap av jäger och något annat starkt. Och i all den här skiten så kan jag inte rå för att känna att en jävla resa till jävla tyskland inte är så jävla mycket att önska! Och att sen korta ner resan till Köpenhamn? Jag lovar att vi kommer inte ens komma till Jul på Liseberg! jävla Fan!! jag hade seriöst redan börjat se fram emot att åka på en lite trip.. Men nä.. nu blir det Sverige..

Usch.. Det här gör fan inte saken bättre. Och vad spelar det för roll när det jag känner och vill är fel eller stressat?
Nä nu ska jag döda lite i spelet........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: