thetillie

En kort dag

Kategori: Tillie

När jag vakna av klockan kännde jag direkt, neeeej jag vill fan inte jobba idag.. Två sekunder senare. JAG ÄR JU FAN LEDIG IDAG:D Haha
Så somnade om och sov fram till kvart i 12.. Så jag har hunnit äta frukost, slänga in två tvättar och hämtat min efterlängtade bok! Och handlat lite mat.. Om jag kommer få leva på vatten hela nästa vecka..
Men pappa ringde och räddade mitt humör att sjunka lägre och fråga om jag ville hänga på hockey i morgon! Det var nog två år sedan vi va iväg sist. och då va vi iväg mer eller mindre en gång i veckan, ibland mer! :D Eller räcker två år?

Så imorgon kommer jag troligen somna i bilen på vägen hem och onsdag kommer bli kämpig. Men det är fan värt de! ;)

Så nu var jag bara tvungen att leta fram mina fjortis bilder från förr då vi va på frölunda hur ofta som helst!



(fasen vad jag saknar min chokladbruna vägg!!^^)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: