thetillie

Ett täcke på två personer

Kategori: YouTube

Så där ja, det va la inte så farligt som alla antagligen skulle säga..
Men nej, för visso inte, men jag fick sällskap i natt iaf. Men man får väl börja långsamt? Va faktiskt själv hela kvällen.. Icke bra^^ fy fan va onyttig jag va! :| haha Blir sallads blad och vatten idag.. (plus ostbågar, cola, dressing, kyckling, potatis, glass, godis..) Haha

Så efter ett dygn i min söta lägenhet så tar jag och sover på andra sidan skogen i natt. Fast jag ska bara dit när jag ska sova, för nu (mååååste dra NUUU) ska jag möta upp Sanna, Malin och Melissa på Ströget för lite lunch, Sen ska jag köra en promenad vid havet, och sen hem och försöka städa upp lite här. Sanna har party ikväll så tror jag svänger förbi en stund där och hälsar på. Fast fortfarande inte bestämmt om jag orkar. Fortfarande sjuk ju. Men Vi får helt enkelt se!

Nu måste jag sticka!

Ha en fin dag!



Lite mys musik från nya filmen Country Strong! Som jag tycker man borde se om man gillar lite go country musik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: