thetillie

Känns som en extra ledig dag! :O

Kategori: Tillie

Jag var så säker igår när jag gick och lad att jag skulle jobbat tisdag och onsdag.. Men sen kollade jag i min almenacka och där stod det onsdag och torsdag, så jag blev väldans osäker och var tvungen att dra ner och checka läget på jobbet. Och vad ser man, Ledig i morgon och jobbar onsdag, torsdag och söndag.. Jag hoppas dock att jag ska lyckas att ändra min söndag. För på lördag är det 80 tals fest! Och jävlar vad vi ska festa!

Så i alla fall, det känns som om jag fick en extra ledig dag bara för att jag fick för mig fel dagar^^ haha

Nu väntar jag bara på min Bunny så jag kan börja kolla på min film^^ (skräck så vågar inte titta när jag är själv serru;)

JAg sitter och letar vinter jacka med. Men jag hittar ingen direkt som bar ÅHHH (som är i min prisklass då) Och jag vill inte köpa på hm igen, förra året gick ju inte så bra då jag fick lämna tillbaks den efter knapt 1 månad och då hade dom dragit in alla jackorna som va av den modellen för att alla dragkedjor va bajs.. Så jag som varit så smart och duktigt och köpt en jacka jag gillade i bra tid innan alla försvann, fick leta mig ut mitt i vintern, då inga jackor utan de som reades ut fanns kvar!! INTE enkelt, så till slut hittade jag en som fick funka,
Men blää vad jag aldrig gillade den! haha Såg ut som en korv^^ Jag gillade färgen och att det va "fårpäls" i luvan:P
Men i år ska jag hitta en favorit! :D




Åhh vad jag hoppas detta är jag å pälsken (+ min familj) i påsk!!! JAG vill verkligen åka skidor! Och jag hoppas verkligen att pälsk hänger med! Tänk va mysigt, åka skidor hela dagarna, sitta vid brasan på kvällen, långa skoterturer och varmchoklad på en bergstopp!! ÅHHH! ÄLSKLING HÄNG MED!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: