thetillie

Sicken dag..

Kategori: Tillie

Vaknade å kännde mig nere som faaan, och ville ärligt talat bara slänga täcket överhuvudet och låtsas att jag inte hörde mobilen ringa för å väcka mig.. Dagen blev så klart lättare när jag väl kommit iväg till jobbet (förutom två-tre tårar i bilen av någon okänd anledning) efter att vi serverat klart frukosten och själva ätit så kommer kalle för tredje gången den dagen och lämnar frukt. Berättar vilket kasst humör jag va på och fick en kram. haha och konstigt nog hjälpte den lite! ^^
Men nu längtar jag bara efter Stefan. Bara så där 4-5 timmar kvar.. Blää för att inte ha ett helt tidsjobb så man slipper försöka hitta på saker att fördriva tiden med.

Jäjä Nu ska jag spela lite WoW. Det är Brewfest och jag har inte spelat på ca en månad. Och måste göra alla grejorna så jag får min drake eller rosa raket eller vad de nu är man får:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: