thetillie

Vad tycket ni? Är vi fåfänga nog?

Kategori: Tillie

Hallooo

Så där nu har jag varit vaken sen halv 6.. och omg vad jag är trött. Fattar inte hur jag kan vara de, då jag mer eller mindre sov heeela dagen igår. Vid 12 åkte vi ut för att sätta oss ute vid havet och käka våran sallad.. precis när vi hittat ett ställe där det va lä och mysigt så börja det så klart att regna... Attans, så jag sprang iväg och tog kort på kossorna som betade i hagen, medans Stefan fick ta och packa ihop och sen fick vi ha picknick i bilen bredvid Johns Place nere i Apelviken ist.
Vi hade planerat att gå på bio på kvällen oxå.. Men efter att ha sovit en stund i sängen tillsammans, och efter att ha käkat beslutade vi att stanna hemma eftersom iaf jag va dö trött efter att ha haft en sån hård och jobbig dag:P haha
Lika bra det för kl 23 så låg jag och snarka igen^^



Så nu på morgonen när stefan drog till jobbet åkte jag med ner till mitt ställe, mest för att jag inte viste alls vad jag ville ha på mig och har allt här och för att jag hade bilen hemma^^ haha Så tre timmar innan jag skulle iväg igen så hamnade jag i soffan och kollade på nyheterna... Ja jag somna. Rätt smart att jag iaf satte klockan en kvart innan jag skulle iväg så jag inte kom försent iaf:D

Så nu då, Jag ska glo lite på tv tror jag, städa lite.. se om min dammsugare vill suga lite damm idag^^ Sen blir det pannkakor till lunch;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: