thetillie

WoW lan!!

Kategori: Tillie

Haha Ni kommer inte tro mig. Men igår av någon anledning så kollade vi om det gick att spela wow på min minibärbara dator jag har hos Stefan.. Och det gick! haha Inte så att det va värsta bra bilden eller att jag blev disconnectadtyp var femte minut, Men det gick. Lite skoj, så det roade vi oss med igår kväll.

Vaknade 5 över 6 imorse bredvid en sött sovande älskling.. tyvärr fick han inte fortsätta sova då han hade försovit sig rätt länge. Så jag flög upp och fixade frukost åt han medans han gjorde sig iording att åka. jag va dock lite så där att låta han köra då han fortfarande mer eller mindre sov när han åkte.. Jag kände mig as pigg och låg vaken en stund innan jag tillslut somnade om och vaknade vid 9 igen, Men en dum ide att lägga sig igen, Har fortfarande inte piggnat till riktigt. :P Men ska snart dra ner på stan en snabbis och sen åka hem till pälsk och fixa lite för att han ska slippa städa det första han gör när han blir ledig:D (jag har så mycket ledig tid ändå)

Men nu ska jg spela lite, sen pysa;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: