thetillie

Dom var det vildaste jag gjort

Kategori: CRAVINGS

Idag efter att ha både hunnit med att jobba, plugga och gå en promenad med Malin på en timma och sen en kort sväng på stan där jag hittade nästa bok jag ska läsa så fort jag läst ut den jag läser nu.
Efter jag kom hem från stan med en tung påse från kvantum (hur kommer det sig att man lyckas köpa massa tungt när man går?) Så kände jag mig väldigt trött och konstig så jag tänkte jag kunde vila en stund då jag sov lite små konstigt i natt. Kanske för att Malin drömde om mig i natt å det va ingen trevlig dröm vi hade:P haha
Så vaknade typ 5 i 7 nu på kvällen. Fick för mig att det va tisdag så blev skit stressad och kastade mig in på wow. Bara en från Raiden va inne.. Ahh Måndag. Haha lite synd för jag e sjukt taggad på att spela nu! Vill få ner skiten å se hur det går att spela Fire nu. Men tror det kan bli något faktiskt. Tänkte jag skulle spela lite senare ikväll å se hur det går.

Att sova själv på dagen kändes konstigt, det var en av de grejerna jag tyckte va sjukt mysigt å göra ihop. ligga där under samma filt och kännas hans hjärtslag. Andas in hans doft och känna mig sjukt trygg.
Det är sjukt att man faktiskt kan känna doften från han runt mig fortfarande, precis som om han stod bredvid. Men han luktade gott;)



Men men, nu när jag är allergisk som få och önskar att det bara kunde börja regna snart så all pollen spolas bort, (även om det va hur skönt som helst och allt känns bättre med fint väder) så tänkte jag titta på den underbara filmen  Laputa Slottet i himlen av Hayao Miyazaki

Kommentarer


Kommentera inlägget här: