thetillie

Min första riktigt bra dator hörna^^

Kategori: Helgen

Ja då har jag fått min dator till Pojkvännen. Jag har ett skrivbord och en stol. Och MIN egna dator här!  Ni annar inte hur mycker känslor jag hade i kroppen i fredag förmiddag, när jag åkte till Ikea för att köpa bordet och stolen. Haha Jag e super glad att vi bestämde att vi ha hans i vardagsrummet och min i sovrummet, här kan jag stänga om mig om jag vill utan att behöva ha någon stpringandes in och ut, funkar ju as bra om man ska ha vänner över oxå. ^^ Haha Många tycker nog att det är konstigt att datorn är den "stora" frågan hos oss, men har båda intresset för datorn så blir det lätt så. Jag kan bara tänka mig hur vissa tänker i min kompiskrets. Haha.
Well Im happy as I can be!

Och för att visa att detta verkligen är min hörna satte jag min touch på det genom att sätta min glasburk med mina nagellack på skrivbordet



Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på lite serier. (ett plus till att ha datorn i sovrummet är att man kan ligga i sängen å titta på film å serier;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: