thetillie

2012

Kategori: Helgen

Gott nytt år monster!

Ja, det är väl det ända jag kan säga just nu. Själv e jag fortfarande super trött men jag hade en riktigt grym kväll och natt. Kanske lite för mycket dricka men inget som slutade dåligt på något sätt, bara bra. Många fulla tjejer och en hade tydligen fått upp ögonen för min älskling. ^^ många kort och många skratt och jag sjöng på "Red solo cup" till folk sa åt mig att sluta! haha En riktigt grym kväll helt enkelt!

Nu är jag så himla sugen på Coca Cola att jag skriker snart. men jag är inet i något tillstånd att köra bil idag och jag är för lat för at gå ner till affären^^ Kanske kan jag fjäska med S så kanske han kan köra ner mig^^
Jag tror att jag kommer spendera dag/kvällen i soffan och kolla på "Sagan om ringen" eller någon annan grym film.

Hoppas ni hade en grym kväll och att ni får ett grymt år! Ångra inget i år om det är så att jorden nu går under den 21 december 2012. Haha Vilket jag inte tror men det återstår att se. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: