thetillie

dont like them today ether

Kategori: Foton

Stormen tjuter utanför fönstren och jag kände va skönt, då slipper jag höra ungarna idag då vinden låter så högt att det skulle stänga ute ungarna.
Men idag har jag ingen direkt huvudvärk (tror huvudvärken kan ha å göra med att jag slutat med pillrena och bara behöver vänja mig av med dom typ) och pluggandet går bättre än på hela veckan och jag tror att jag redan fått gjort en del på sista uppgiften. Nu vill jag bara försäkra mig om att jag är på rätt spår, känns ju pissigt om jag skulle få IG på sista uppgiften då jag fått VG på dom andra 3.
Då det går bra just nu och jag vet vad provet kommer vara för typ, så kan jag lungt hänga med mamma, pappa, S och syster på bio i storstan Göteborg på fredag. Det blir även lite mat ute någon stans. Ska bli riktigt mysgt ska det bli. Sen hoppas jag helgen blir lugn bara chilla å inte en massa fläng, bara sitta i soffan och götta oss. Haha eller jag tror det är det jag vill, det lär jag märka^^

Men nu får jag plugga vidare lite till, blir att ta bussen ut till Ringhals och möta upp älsklingen för att åka till hans ena bror som fyller år idag. Haha får se till att gå ner till bussen i tid så jag inte blåser bort och missar den! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: