thetillie

Idag har jag shoppas något kul!

Kategori: Helgen



Idag va vi nere i Halmstad pga Stefans alxar. Så efter åt körde vi in till centrum och åter igen försökt leta upp någonstanns att äta, (lite svårt som förra gången, vart fasen äter ni halmstabor?)
Sen fick jag med han in på Lagerhaus, som jag älskar, där fick jag köpt både nya muffinsformar och en duschmössa som jag har behövt, (nu när jag färgat håret mer åt det röda håret och inte vill färga om det hela tiden för att färgen ska hålla sig.)
Och på vägen hem så svängde vi in på Max och köpte en lyxshake jordgubb! <3 Sen nu ikväll har jag pluggat lite och tittat på när Stefan å Danny har spelat lite arena. Nu ska jag se nya avsnittet av "Once upon a time"

Idag har har det kännts som helg, eftersom vi har haft hela dagen ihop. Kändes riktigt skönt att göra något ihop hela dagen. ^^

P







Kommentarer


Kommentera inlägget här: