thetillie

Ett försökt att pigga upp lite

Kategori: Tillie

Ja då va det måndag, men varför sitta inne hela dagen och läsa om hur man får en text att böja sig i en spiral, när man kan hänga på föräldrarna till liseberg och försöka få awesomea platser till LOTTA PÅ LISEBERG!!!!? WOhooo! Syrran hänger så klart på så henne möter vi upp där eller om vi måste hämta henne. På något sätt är det enklare att vara i gbg, kanske för att jag älskar staden och han avskyr den. Hade gärna flyttat dit. Men man kan inte fly sina problem utan måste ta tag i dom först och sen göra det man vill och känner för när det bara är för ens egna skull och inte för att försöka komma över någon. Sen börjar ju min lägenhet likna något nu, bara lite nya tapeter som sagt, men ska fixa lite magma (färg) i vecka till köket och det kommer bli AWESOME!
 
 
Mitt jäkla steam har cpat och jag har bara en kompis kvar där, dom andra e borta^^ haha
 
Oj nu måste jag verkligen bestämma vilka kläder jag ska ha på mig idag.
 
 
Förra året på liseberg, underbart väder^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: