thetillie

Igen?

Kategori: Tillie

Nedrans oxå! Satt och hade en himla trevlig kväll med mig själv igår, Alltså jag satt å käkade popcorn och drack flädersaft som om det inte fanns en morgon dag.
 
Jag vet att pga att jag har en tråd bakom framtänderna ( hade tandställning för ett par år sedan) så ska jag vara försiktig med att äta typ hårda äpplen och sånt, har dock aldrig varit några problem med att äta popcorn, eller något annat heller faktiskt. Men när jag satt där å mummsa så helt plötsligt pooooff, så va tråden lös igen,
Det va ju bara ett par månader sen det hände sist ju! Och det är på samma ställe.. Så nu sitter jag och försöker få tag på tandläkaren och få en akut tid så dom kan sätta fast den igen så inte mina tänder åker tillbaks som dom va förut:O
 
omg tänk om det skulle hända. Hahah fy fan va hemskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: