thetillie

Its so fluffy im gonna die

Kategori: Tillie

Efter att ha hållt i gång hela dagen fram till för någon timme sen, så har jag lyckats hålla humöret uppe. Men när jag inte hade något mer å göra så blev det balder rakt ner i marken.. Fattar inte va de är som har hänt men i en veckas tid nu har jag bara känt fan åt allt..
Suger hårt och det stör mig så fruktansvärt! Gillar inte alls att jag känner mig så som jag känner mig nu. Det suger att sakna någon.. (här vill jag skriva inte bryr sig men det är inte sant, om man ska tro vad som sägs) men ja sakna någon som man ändå inte kan vara med längre. Det är jobbigt att känna sig vilsen bara för att man inte ha en person vid ens sida längre. Och ännu mer jobbigt att min familj tror jag mår toppen och att jag faktiskt låter dom tro de, jag spelar när jag pratar med dom och träffar dom, men detta för att jag inte orkar med det, jag e rädd att bli ledsen bland andra människor för det blir bara jobbigt då. Sen tror jag inte att jag lyckas "lura" alla.
 
Men för att inte somna på ett dåligt humör så har jag gjort varmmacka till kvällsmat och ska titta på min skratta-till-jag-slutar-andas-film
 
 Älskar att jag efter att ha sett dessa klippen ca en miljon gånger var, fortfarande skrattar hysteriskt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: