thetillie

So like I was like running like in the forest like were I fell like in too like your arms

Kategori: Tillie

Så jag va ute å gick i morse, sen jobba jag, efter de cykla jag ner till Malin å träffa henne för en sväng på stan, sen cykla jag hem, träna och kollade på Jersey Shore, tränade lite till och sen börja tvätt tiden och jag tänkte äh varför inte ta och springa ett varv på slingan? Ja så det är vad jag har gjort idag, och detta för att jag e så fruktansvärt uttråkad och det känns så ensamt här hemma nu. Jag saknar tiden då vi kanske inte hittade på saker hela tiden, men även om man va hemma å gjorde sitt va man inte helt ensam. Jag saknar tiden då jag gjorde mitt å vad jag ville men ändå hade sällskap. Jag saknar att sitta å lyssna på saker om spel och andra nördiga saker fasten jag inte direkt fatta så mycket.
 
ch nu e det 3 gången det kommer tårar pga det. Fuck! fuck fuck fuck FUCK! Alla sa ju att det blev lättare med tiden. NEJ! fan va ni ljög de e jobbigare än första veckan, samma natt. DEt här suger så jävla hårt och ni ljög
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: