thetillie

The Dark Knight Rises

Kategori: Jobben!

Haaaaalloj!
 
Omg Jag ska träffa lite awesome vänner ikväll! Hahah känns som om det va evigheter sen sist^^ Det ända jag har gjort denna veckan e att sova och jobba typ^^ Och idag ska jag ut å äta och gå på bio. En av vännerna fyller nämligen år idag!  Så det ska bli skit kul! Imorgon e ingen dag jag längtar efter, först jobb, sen hem å försöka somna direkt för det blir bara några få timmar sömn innan jag ska upp å göra sista provet och så jobba igen, hem sova lite mer å jobba igen. Haha Måste klämma in att träffa MALIN oxå! bajs jag saknar dig!!
 
 
Jag har fått en grej för alla coola saker men har till tofsar! haha jag som nästan aldrig hade uppsatt håret in public innan, men nu tycker jag det är dö snyggt! ^^  Love IT!
Som dessa spikes<3 Ahhh awesome!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: